בתום ההליך: הרב דוד כהן יכהן כרב העיר 'גן יבנה'

נתי קאליש No Comments on בתום ההליך: הרב דוד כהן יכהן כרב העיר 'גן יבנה'

גן יבנה: לפי תוצאות הבחירות לרב העיר זכה הרב דוד הכהן שליט"א ב-18 קולות מתוך 26 חברי הגוף הבוחר. השר מלכיאלי במעמד תוצאות הבחירות: "גן יבנה זכתה ברב אשר יאהיב את הדת על כלל התושבים ויזכנ לקדש שם שמים".

צילום: משרד הדתות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב דוד כהן נבחר הערב (ה) לרב העיר גן יבנה, לאחר שזכה ל 18 קולות מחברי האסיפה הבוחרת לרבנות העיר. לאחר פרסום התוצאות ברך השר לשירותי דת, ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי את הרב כהן ואמר: "לרב העיר תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. הרב דוד כהן ימשיך את פעילותו לחבר את התושבים לעולמה של תורה וינגיש יהדות מסבירה במאור פנים".

על תפקיד רב העיר התמודדו שמונה מועמדים: הרב אברהם קלמנטינובסקי, הרב דוד כהן, הרב מנשה מלכה, הרב מאיר אור לוי, הרב עוזיאל משה ברקוביץ, הרב שלום צוברי, הרב משה כהן, הרב יוחאי חנאסב.

הרב דוד כהן בוגר הישיבות הגבוהות הנגב בנתיבות ובית שמואל בירושלים. ומכהן כרב שכונה בגן יבנה. ושותף לפריחתה ושגשוגה הרוחני של גן יבנה. הרב כהן הקים את בית הספר התורני לבנים ובנות בגן יבנה והיה שותף להקמת כולל אברכים בעיר. הוא והסמך לרבות על ידי הרבנות הראשית לישראל.

בראש הוועדה לבחירת רב העיר גן יבנה עמד חבר בית הדין הגדול (בדימוס) הרב אליהו היישריק והיו חברים בה הרב שלמה בן עזרא רב המועצה המקומית מבשרת ציון, מר אילן סויסה, מר חיים אדרי, הגב' מיכל שמש, ועו"ד גליה קליין היועצת המשפטית של המשרד לשירותי דת. את הוועדה רכז מר צורי פורת.

עם בחירת הרב כהן לתפקיד רב העיר, אמר השר לשירותי חה"כ הרב מיכאל מלכיאלי: "הרב דוד כהן המכהן כרב שכונה בעיר מזה שנים והיה שותף לבניינה הרוחני של גן יבנה זוכה היום לכהן פאר כרב עיר. לרב העיר תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. הרב דוד כהן ימשיך את פעילותו לחבר את התושבים לעולמה של תורה וינגיש יהדות מסבירה במאור פנים".



0 תגובות